Někteří lidé zkrátka vydělávají na tom, že jiným to moc nemyslí...

Někteří lidé zkrátka vydělávají na tom, že jiným to moc nemyslí... | zdroj: odditycentral.com


Nemyslí vám to? Kupte si myslící box za 15 tisíc korun!

TÉMATA: myšlení | vynálezy

user-avatar

Simona Knotková

6. 12. 2019 | 08:00

Doba je hektická a člověk má stále méně času udělat si čas jen pro sebe a třeba jenom přemýšlet. Jeden dobrosrdečný britský obchod se proto rozhodl, že od tohoto břemene svým zákazníkům pomůže.

Thought box neboli myslící box, tak zní název produktu, který se objevil na britském eshopu The Form Emporium a rozvířil diskuze na sociálních sítích. Prodejce totiž nabízí ke koupi doslova krabici určenou na myšlení. Na tom by ještě nemuselo být nic divného. Problém je, že pořizovací cena tohoto unikátního vynálezu je 495 liber, tedy v přepočtu na naši měnu závratných 14,7 tisíc korun! A bohužel to nevypadá, že by se mělo jednat o vtip.

"Konečně sami! Myslící box je originální a nezvyklý kus nábytku, který podporuje duševní efektivitu jeho nositele. Zajistí vám osobní prostor, ve kterém můžete jednoduše myslet," stojí v popisu produktu na stránkách obchodu.

Celá "myslící sada" obsahuje box z lepenky a omyvatelné syntetické látky, špunty do uší, abyste se na své myšlení mohli pořádně soustředit, pět barevných návleků, aby barva boxu ladila s vaší aktuální náladou, a dřevěnou stoličku. Člověku lačnícím po hlubokém rozjímání poté už jen stačí sednout si na stoličku a hlavu strčit do boxu.

Produkt se krátce po svém uvedení na trh stal terčem internetových vtipálků a diskutérů. "Děláte si legraci? Lidé, kteří si myslí, že něco takového potřebují, si opravdu zaslouží být o ty peníze okradeni! Co bude následovat příště? Sklenice, do které si budeme moci myšlenky ukládat?" ptá se například jeden uživatel Twitteru.

Jiný poznamenává: "Díky boxu budete mít šanci přemýšlet nad tím, jak pitomí musíte být, když jste schopni takhle plýtvat svými penězi. Směšné."

Thought box byl nabízen v omezeném počtu deseti kusů a možná vás to (ne)překvapí, ale skutečně se vyprodal. Není jasné, zda ho prodejce opět naskladní, obzvláště po negativních ohlasech na síti. Na stranu druhou – když se najdou kupci i takto absurdních a předražených vychytávek, nebyl by člověk hloupý, kdyby toho občas nevyužil?

user-avatar

Simona Knotková

6. 12. 2019 | 08:00

Zavří­t reklamu