válkaČeskoslovenskoobjevy

Albánský prodavač aut je chorobně posedlý značkou Versace

Albánský prodavač aut je chorobně posedlý značkou Versace
Zdroj: odditycentral.com
+ 3 fotky+ 4 fotky

Třicetiletý albánský prodavač aut Shenki Maslani ze severní Makedonie je natolik posedlý italskou módní značkou, že si chce dokonce změnit příjmení na Versace. Prakticky vše, co doma má, nese buď jméno této značky nebo ikonické logo firmy s medúzou.

Yvonne Pokorná 22. listopadu 2016

Shenki značce propadl v roce 2009 a posledních sedm let tak strávil pořizováním značkových věcí od Versace. Na tuto vášeň už vynaložil kolem jednoho milionu dolarů, čehož vůbec nelituje. Mohl si to dovolit díky svému výnosnému podnikání.

“Začal jsem nakupovat oblečení od Versace a pak touto značkou opatřil každou věc ve svém domě. Od podlahy v koupelně až k povlečení. Označkoval jsem svá auta, bazén, dům a dokonce kachličky v kuchyni. Šperky, kosmetika, povlečení, koberce, záclony, není nic, co by nemělo tuto obchodní značku,” svěřil se mladý muž médiím. “Víte, dokonce talíře, ze kterých jím, mají na sobě značku Versace. Každá jednotlivá věc v mém domě. Můj život – to je Versace.”

Poté, co si nechal vymalovat název a logo značky Versace i na fasádu svého domu ve vesnici Aracinovo, se Shenki rozhodl, že si také změní příjmení – jak jinak než na Versace. Také se chystá otevřít kavárnu Versace ve Skopje a na slavnostní otevření hodlá přizvat koho jiného než legendární viceprezidentku a hlavní návrhářku firmy Donatellu Versace. Co ta mu na jeho byznys ve jménu její značky řekne, je ovšem velkým otazníkem. Třeba ji ale Shenki Versace požádá o ruku. To by od něj bylo značkové.

Další články

Zavří­t reklamu